i

Digital_NUH

NAWIĄZAĆ RELACJE

Różnica między wydarzeniem wirtualnym a produkcją telewizyjną polega na tym, że w pierwszym przypadku często dokładnie wiadomo do kogo jest kierowana transmisja, z odbiorcą zostaje nawiązana łączność w czasie rzeczywistym. Po drugiej stronie jest człowiek, który ogląda efekty naszej pracy. Wynagrodźmy go za to, spraw my, że będzie częścią show. Kenny Lauer zdradza prosty i skuteczny trik jak to zrobić – mówmy do swoich widzów po imieniu (imiona uczestników widoczne są woknach kamer lub na czacie). Ważne również, aby dać odbiorcom możliwość wzięcia udziału wwydarzeniu poprzez zadanie pytania czy głosowanie. Idąc krok dalej – niech zdecydują jak będzie wyglądał wprowadzany właśnie produkt lub jak będzie brzmiało hasło kampanii. W ten sposób nie tylko zdobędziemy uważnego widza, ale stworzymy wspólną przestrzeń do dalszej komunikacji i działań. Trwałe relacje budują się dzięki doświadczaniu tych samych przeżyć. A o to przecież chodzi w świecie eventów.

A O TO PRZECIEŻ CHODZI W ŚWIECIE EVENTÓW.

Jako NU Horizons działamy w branży MICE od 2006 roku. Zrealizowaliśmy w tym czasie ponad 3000 eventów. W nowej rzeczywistości stworzyliśmy brand Digital_NUH dedykowany wyłącznie wydarzeniom on-line.

Polish