[vc_row][vc_column]
CZY PRZYSZŁOŚĆ MOŻNA PRZEWIDZIEĆ? CZĘŚĆ 3 – EVENT 2w1
W zeszłorocznym raporcie „IBTM Trends Watch” jednym z najważniejszych trendów była „ekonomia wirtualnych doświadczeń” oznaczająca dalszy rozwój technologii i rozwiązań digitalowych. 2020 rok zaskoczył wszystkim tempem, w jakim ten progres nastąpił. Oczywiście, główną przyczyną była pandemia, która wymusiła na branży MICE przeniesienie wydarzeń do rzeczywistości wirtualnej i ekspresowe przyswojenie nowej wiedzy w tym zakresie. Tematem […]
CZY PRZYSZŁOŚĆ MOŻNA PRZEWIDZIEĆ? CZĘŚĆ 4 – atrakcyjnie znaczy… odpowiedzialnie
Głównym czynnikiem decydującym o sukcesie wydarzenia jest zadowolenie i satysfakcja uczestników. Dobór oryginalnych i zaskakujących atrakcji to wyzwanie, z jakim od lat mierzą się event i incentive managerowie. Rok 2021 wydaje się być jeszcze trudniejszy, ponieważ zadowoleni muszą być odbiorcy obydwu wymiarów – rzeczywistego i wirtualnego. Tymczasem nie wszystko co atrakcyjne „na miejscu”, będzie atrakcyjne […]
CZY PRZYSZŁOŚĆ MOŻNA PRZEWIDZIEĆ? CZĘŚĆ 2 – DZIKO, ALE EKSKLUZYWNIE
Zagraniczne wyjazdy motywacyjne to dział branży MICE, który najmocniej poczuł skutki pandemii. Zamknięcie granic, odwołanie lotów, nałożenie skomplikowanych i często zmieniających się regulacji związanych z przekraczaniem granic, praktycznie uniemożliwiły realizację dużych, zorganizowanych wyjazdów. I tak niestety będzie jeszcze przez najbliższe miesiące, jeżeli nie lata (wg raportu The Incentive Research Foundation powrót do poziomu zysków sprzed […]
CZY PRZYSZŁOŚĆ MOŻNA PRZEWIDZIEĆ? CZĘŚĆ 1 – BEZPIECZEŃSTWO
Wkroczenie w nowy rok zawsze wiąże się podsumowaniem tego, co minęło i obmyślaniem przyszłych działań. Tym razem jest inaczej. Po tak zaskakującym i nieprzewidywalnym roku jakim był 2020 ciężko cokolwiek planować. Szczególnie w mocno dotkniętej pandemią branży MICE. Mimo wszystko warto próbować, ponieważ wyciąganie wniosków z minionych doświadczeń jest dobrym sposobem na wytyczanie kolejnych kroków. […]
Przestańmy robić eventy online, zacznijmy tworzyć wirtualne show CZ.2
PROJEKTOWANIE DOŚWIADCZEŃ „Ludzie nie muszą przyjść na Twój event, a jeżeli przyjdą to nie dlatego, że kochają siedzieć przed monitorem. Przyjdą, bo chcą doświadczać. Więc im to zapewnij” – tymi słowami Kenny Lauer (Lifekind) podsumował swoje wystąpienie podczas Virtual Event Tech Day 2020. Jak to zrobić? Doświadczenia trzeba zaprojektować. Na szczęście organizatorzy mogą posiłkować się […]